Pengikut

Ahad, 6 Jun 2010

DEDAHKAN NAMA PENGHIANAT RAKYAT.....

Saya nak respon dengan laporan akhbar SINAR HARIAN hari ini edisi selatan tentang seorang pegawai kanan PBT ( dearah Alor Gajah ) disiasat oleh SPRM dan didakwa terbabit dengan kehamilan seorang peniaga kedai makan. Khabarnya berjawatan penting dalam UMNO bahagian.
Sebenarnya saya dah dapat hidu sebelum ini lagi. Okay saya ambil sikap tak nak mendedahkan nama individu terbabit lebih awal, untuk beri laluan kepada SPRM dan polis buat siasatan. Tetapi kalau ada unsur - unsur pihak terbabit cuba sembunyikan dan selamatkan makluk durjana itu, pemuda PAS Melaka akan iklankan pada rakyat.
Kalau di Jepun, isu - isu seperti ini berlaku, biasanya individu terbabit akan meletakan jawatan walau pun kes masih dalam siasatan. keran ini isu maruah dan integriti. Tapi kalau muka pemimpin UMNO ni memang saya tak harap........... releks, tenang. bukan senang nak tinggalkan kerusi empok yang diidam - idamkan.......
Justeru, saya harapkan agar rakyat khususnya di daerah Alor Gajah agar kalian buat sesuatu demi maruah, persetankan pemimpin yang berakhlak buruk selaras dengan tuntutan nabi saw. agar cari pemimpin yang berakhlak mulia.

Tiada ulasan: