Pengikut

Isnin, 30 November 2009

BTN PROKSI UMNO

Kecoh bila kerajaan Selangor tak benarkan kakitangannya menyertai kursus BTN. Saya pada dasarnya amat setuju kerana hasil pengamatan saya tak ada menfaatnya BTN ni kecuali menanamkan assobiyah perkauman melayu serta menghabiskan duit rakyat. Kalau nak katakan BTN dapat melahirkan negarawan, tak tahulah saya ....... mungkin orang macam Datuk Seri Ali Rustam, Datuk Seri Khir Toyo dan yang sewaktu dengannya boleh jadi juga.... hasil BTN yang terbaik setakat ini saya rasa ialah Datuk Ibrahim Ali !!! kalau beri dia pangkat Tun pun patut juga ......
Kalau buat reforendum rakyat, saya rasa semua setuju tukar nama BTN kepada Biro Tatabahasa Negara kerana pemimpin BN ramai yang reti bahasa....... Saya cadangkan semua negeri - negeri Pakatan Rakyat baikot BTN, biar ahli UMNO aja yang menyertai.

Tiada ulasan: