Pengikut

Rabu, 30 Jun 2010

ALI RUSTAM BERKOKOK LAGI.........

Malam tadi PAS negeri Melaka adakan tiga ceramah serentak. satu di Jasin, satu di Sg. Rambai dan satu lagi di Bkt. Baru. Tapi yang paling menarik ialah di Bkt. Baru DUN Ali Rustam. PAS dibintangi oleh YB Salahudin Ayub dan Mustafa Kamil Ayub. Khabarnya Ali Rustam naik hesteria sehingga mengganggu program PAS.
program mee segera UMNO di adakan bersebelahan dengan markaz PAS, dengan didirikan khemah, jamuaan makan durian serta skrin besar untuk tayangan piala dunia. Dan Ali ambil kesempatan berceramah apabila YB Salahudin mula berpidato. Tapi Ali Rustam siapa yang tak kenal? KM no class, kejap ceramah, kejap bersembang, kejap lagi berkokok. YB Salahudin agak stedy, tak terpengaruh dengan gangguan kokokan ayam betina sebelah.
perbezaan antara keduanya antara langit dan bumi. Ada yang mengatakan Ali ni serahkan pada saya aja selesaikan. Saya rasa tak payah le.... serah pada pemeriksa kira - kira saya aja pun dah cukup..... Saya nak tunggu 40 ulamak muda UMNO turun Melaka. Begitulah cemasnya UMNO negeri Hang Tuah. Nyawa dihujung tanduk kerbau..... takut dengan bayang - bayang sendiri...... ada juga orang UMNO yang komen, apalah punya bodoh ketua aku ni.... macam budak - budak...... mana ada negeri lain buat macam ni ?

Tiada ulasan: