Pengikut

Sabtu, 11 September 2010

CORET - CORET HARI RAYA .......

Pertama: Saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Idul fitri untuk semua pelanggan blog saya ni, termasuklah yang suka komen ..... serta saya mohon kemaafan kalau tersinggung dengan apa yang ditulis selama ini.
Kedua : Tahun ni saya berpeluang sembahyang hari raya di Balai Islam Pernu yang dianjurkan oleh PAS cawangan tersebut buat pertama kalinya, dan saya diminta untuk mengimamkan dan berkhutbah. Okeylah nampaknya ramai juga yang hadir......
Ketiga : Tahun ini saya tak berkesempatan pulang ke rumah mertua di Pengkalan Hulu, Perak. Jadi saya banyak habiskan masa bersama rakyat di Melaka ...... maklumlah nak dekat pilihanraya katakan ........
Keempat : Saya ada terdengar juga dari mulut orang - orang UMNO tentang sambutan hariraya yang diadakan oleh wakil - wakil rakyat ni, sibuk le hari raya kedua ketiga dia orang buat open house. Sepatutnya buat lewat - lewat pun tak apa ..... rakyat tetap datang punya. Ini awal sangat, kita semua sibuk pergi ziarah saudara terdekat atau duk rumah tunggu orang datang. Tak de berjiwa rakyat langsung...... cuba tukar trend sikit.....

Tiada ulasan: